Bestuur en dienstverlening

Thema Dienstverlening, wat hebben we daarvoor gedaan?

Doel 2: Doorontwikkelen digitale dienstverlening

Wat wilden we daarvoor doen?

Wat hebben we daarvoor gedaan?

1

We zorgen ervoor dat eerst onze basis goed op orde is voordat we verder bouwen aan nieuwe ontwikkelingen. Dit zorgt voor een betrouwbare en kwalitatief goede dienstverlening. Hierbij houden we rekening met de behoefte van onze inwoners en ondernemers, maar ook met de behoefte van de organisatie. We toetsen onze (nieuwe) digitale diensten aan de waarden uit het manifest Digitaal Nieuwegein.

2

Het indienen en verwerken van een MOR-melding wordt steeds begrijpelijker (eenvoudiger) en is betrouwbaar voor zowel onze inwoners (melder) als voor onze medewerkers (verwerkers). We hebben inzicht in aantallen en soorten meldingen. Hierop sturen we gericht en bouwen we verder aan een goede dienstverlening.

De eerder doorgevoerde verbeteringen op basis van klantreizen voor het MOR-proces hebben nog niet volledig opgeleverd wat we graag willen zien.: gebruikersgemak voor zowel de klant (melden en melding van afhandeling) als de medewerker (verwerken en uitvoeren van de melding). Dit maakt dat wij de combinatie van de BuitenBeter en BinnenBeter App willen gaan gebruiken. Deze modules worden in q2 2024 geïmplementeerd en opgeleverd.

Deze pagina is gebouwd op 07/04/2024 15:05:27 met de export van 07/04/2024 14:53:59