Bestuur en dienstverlening

Thema Dienstverlening, wat hebben we daarvoor gedaan?

Doel 1: Verbeteren bereikbaarheid

Wat wilden we daarvoor doen?

Wat hebben we daarvoor gedaan?

1

We implementeren een nieuw communicatieplatform waardoor we onze inwoners en ondernemers nog beter van dienst zijn. Het Klant Contact Centrum (KCC) heeft door rapportages goed inzicht in aantallen en tijden en kan gericht hierop sturen.

Dit project is door de keuze om deel te nemen aan de collectieve aanbesteding via de VNG vertraagd (bij de VNG). De overeenkomst kan worden getekend rond begin feb 2024. De planning van het project bestaat uit drie ‘waves’, Nieuwegein zit in de eerste wave. Live gang wordt in een maand of zes gerealiseerd en wij verwachten dus in q3 2024 live te zijn.

2

We stellen een integraal dienstverleningsconcept op voor alle partners in het Stadshuis die deelnemen in het Atrium.

Deze pagina is gebouwd op 07/04/2024 15:05:27 met de export van 07/04/2024 14:53:59